معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: تا زمانی که ما کرمانشاهی ها به دغدغه های مشترک دست پیدا نکنیم، توسعه اتفاق نمی افتد.
کد خبر: ۶۶۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 26 September 2018

به گزارش تابناک،دکتر هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه صبح چهارشنبه در نشست کارگروه پژوهش استان اظهار داشت:ارتقای همزمان کمیت و کیفیت ارتباط دانشگاه با حوزه تولید و اشتغال نقش تعیین کننده ای در توسعه پایدار کرمانشاه دارد.

وی خاطر نشان کرد:دانشگاه می تواند با برقراری پیوند پویا با بخش صنعت، اجرایی کردن ایده های نواورانه و اشتغال از طریق مجموعه هایی مانند پارک های علم و فناوری به توسعه کمک کند‌.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت:پژوهش و علم باید بتواند به رونق اقتصادی بیشتر کمک کند. در همین راستا طرح های پژوهشی باید به افزایش سطح درآمدها و رونق اقتصادی استان کمک کند.

به گفته وی،در صورت هم افزایی میان مجموعه های مختلف می توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام داد.

حاتمی تصریح کرد:خوشبختانه طی یک سال اخیر کارشناسان و دلسوزان با صراحت بیشتری به طرح مباحث و مسائل مختلف در حوزه توسعه و کارآمدی سیستمی می پردازد و این روند به پیشرفت کشور کمک می کند.

وی ابراز داشت:شرایط نامطلوب فعلی استان در حوزه های اشتغال و شاخص های اقتصادی، این ضرورت را ایجاب می کند که به سمت بازنگری و بازاندیشی جدی در زمینه برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه گام برداریم.

وی تاکید کرد:برای تغییر در شرایط دشوار فعلی نیازمند یک مدل کار سخت، جسورانه و هوشمندانه در بدنه مدیریتی استان هستیم وتغییر این شرایط نیازمند کار سخت و جهادی است و با فعالیت های معمول نمی توان کار خاصی انجام داد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت:مدیران محافظه کار و ترسو _ که تنها به فکر حفظ میزهای خود هستند_ یکی از موانع مهم توسعه محسوب می شوندو برای تغییر در شرایط فعلی نیازمند بازنگری در این رویکردها و به کارگیری مدیران جسور و ریسک پذیر هستیم.

وی گفت:شرایط فعلی اقتصادی‌ کشور و بالارفتن سطح انتظارات مردم، شرایط آزمون و خطا را از ما گرفته و نیازمند یک مدیریت هوشمندانه برای ایجاد یک تحول مثبت در شرایط فعلی هستیم.

حاتمی افزود: یکی از رسالت های مهم کارگروه پژوهش استان برقراری یک پیوند پویا میان دانشگاه به عنوان کانون تولید علم و بخش های اجرایی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار