فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۱ روستای زلزله‌زده سرپل‌ذهاب که قبل از زلزله نیز فاقد مدرسه بوده‌اند اکنون دارای مدرسه پیش‌ساخته هستند.
کد خبر: ۶۶۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 27 September 2018

به گزارش تابناک،محبت جمالی‌نیا ، با اشاره به اینکه تیم‌هایی جهت بررسی خدمات‌دهی و امکانات مدارس سرپل‌ذهاب تشکیل شده است اظهار داشت: 15 هزار دانش‌آموز در شهر سرپل‌ذهاب در مدارس دولتی و 2000 دانش‌آموز در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون فضای آموزشی شهر سرپل‌ذهاب به صورت دو نوبت برای تعداد دانش‌آموزان این شهر کافی است عنوان کرد: 11 روستا تا قبل از زلزله نیز فاقد مدرسه بودند و اکنون دارای ساختمان پیش‌ساخته هستند.

جمالی‌نیا با بیان اینکه بخشی از خدمات ارائه شده بعد از زلزله مربوط به اعتبارات سال گذشته و بخشی مربوط به اعتبارات امسال است گفت: در سال گذشته غیر از اعتبارات زلزله اعتباراتی در زمینه زیرساخت‌ها به مبلغ بیش از 33 میلیارد و 720 میلیون تومان از محل تملک دارایی‌ها، اعتبارات ملی، سفر مقام معظم رهبری و طرح تحول سلامت در قالب 161 طرح برای شهرستان سرپل‌ذهاب تعریف شده بود.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: این اعتبارات تا زمان زلزله تخصیص داده نشده بود و بعد از این موضوع حدود پنجم اسفند مورد بازبینی قرار گرفت که اعتبارات جذب شد و برای زیرساخت‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار