کدام یک از مدیران ورزشی استان کرمانشاه با اعمال قانون بازنشستگی باید از صندلی خود خداحافظی کنند.
کد خبر: ۶۶۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 01 October 2018

به گزارش تابناک؛ با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی، برخی روساهی هیأت‌های ورزشی کرمانشاه که حکم بازنشستگی در پرونده پرسنلی‌شان موجود است، باید با کرسی ریاست در هیأت‌ها خداحافظی کنند، در این لیست نام‌های مطرحی دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با اجرایی شدن این قانون، روسای هیأت‌های ورزشی شامل تغییراتی خواهند شد، حدود 10 رئیس هیأت بازنشسته هستند که البته برخی از آن‌ها بازنشستگی خود را تکذیب می‌کنند.

اسامی روسای بازنشسته به شرح ذیل است:
1- کشتی- حسین محبی
2-کشتی-حسن محبی
3-فوتبال- علی محبی‌زنگنه
4-کاراته- سید‌ناصر صید‌صالحی
5-هندبال- ناصر سلیمی
6-ورزش همگانی- عبدالعلی شاملی
7- دو ومیدانی- احمد روشن‌زاده
8-بوکس-حسین فشی
9-هاکی- جواد رضایی‌تبار
10-تیراندازی-رضا نظری

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه در مورد خبر بازنشستگی خود، اظهار داشت: این خبر درست نیست چون من تا چهار سال دیگر شاغل هستم، فکر می‌کنم محمد‌حسن محبی که ریاست هیأت کشتی شهرستان کرمانشاه را برعهده دارد بازنشسته است، البته در این خصوص مطمئن نیستم و باید با وی صحبت کنم.

محمد‌حسین محبی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم قانون بازنشستگی شامل افرادی که حقوق دریافت نمی‌کنند، نمی‌شود، بر همین اساس این قانون شامل من نمی‌شود و به کارم در هیأت کشتی ادامه خواهم داد.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه نیز خبر بازنشستگی خود را تکذیب کرد و گفت: خیلی صریح و شفاف می‌گویم من بازنشسته نیستم و از سمتم نیز کنار نخواهم رفت.

علی محبی‌زنگنه افزود: من در یک شرکت خصوصی شاغل بوده‌ام و کارمند دولت نیستم‌، بنابراین قانون بازنشستگی شامل بنده نمی‌شود‌، البته براساس قوانین فدراسیون‌، مدیران باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال شامل این قانون نمی‌شوند.

وی در مورد این که گفته می‌شود حتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی، برکنار خواهد شد، اظهار داشت: خیر، همان‌طور که گفتم چون اساس‌نامه فدراسیون فوتبال با فدراسیون‌های دیگر متفاوت‌تر است قانون بازنشستگی شامل هیچ کدام از مدیران باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال نخواهد شد.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه نیز در این خصوص، افزود: من چند سال است بازنشسته هستم، اما نمی‌دانم شامل این قانون می‌شوم یا خیر، چند روز دیگر به کرمانشاه برمی‌گردم و تکلیفم مشخص خواهد شد.

ناصر سلیمی افزود: اگر قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل من شود حتما از آن استقبال خواهم کرد و بدون هیچ اعتراضی از سمتم کنار خواهم رفت، اما همان طور که گفتم هنوز هیج چیزی مشخص نیست.

اما رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه با بیان این که بازنشسته نیست، اظهار داشت: من بازنشسته نیستم، چرا در مورد من این شایعات را مطرح می‌کنند،قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل بنده نمی‌شود.

حسین فشی خاطرنشان کرد: من الان در حال تحصیل در مقطع دکترا هستم و چون جانباز هم هستم بازنشته محسوب نمی‌شوم و می‌توانم به کارم در هیأت بوکس ادامه بدهم، البته می‌دانم برخی افراد دوست دارند من از هیأت بوکس بروم، اما به آن‌ها این نوید را می‌دهم که تا پایان عمر مدیریتی‌ام در خدمت این رشته و ورزش کرمانشاه خواهم بود.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار