نمایشگاه کتاب قرار است مهمان مهرماهی کرمانشاهی‌ها باشد و اواخر همین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 01 October 2018

به گزارش تابناک، حوالی مهرماه که می‌شود دوستداران کتاب منتظر برگزاری مهمترین رویداد این حوزه هستند؛ نمایشگاه کتاب که اتفاقا در سال‌های اخیر با استقبال بسیار خوب کرمانشاهی‌ها هم روبرو شده فرصت مناسبی برای اهالی این حوزه است تا کتب مورد نیازشان را با سهولت و قیمت مناسبی تهیه کنند.

دانشجویان و دانش‌آموزان بیشترین اقشاری هستند که منتظر برپایی این رویداد فرهنگی بوده و کتب مورد احتیاج و علاقه خود را از مدت‌ها پیش لیست کرده‌اند تا از فرصت برگزاری این نمایشگاه حداکثر بهره را ببرند.

یکی از نواقص برگزاری این نمایشگاه به اذعان اغلب دوستداران کتاب زمان نامناسب آن است؛ زمانی که دیگر اغلب دانشجویان و دانش‌آموزان کتاب‌های مورد نیاز خود را به اجبار تهیه کرده‌اند.

پریسا محمدی، معاونت فرهنگی و رسانه‌ایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص علت تأخیر برگزاری این نمایشگاه با توجه به شروع سال تحصیلی افزود: زمان‌بندی برگزاری نمایشگاه به صورت کشوری و بر اساس یک زمان بندی مشخص تعیین می‌شود و ما نقشی در این زمان‌بندی نداریم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار