استاندار كرمانشاه از اداره راه و شهرسازي خواست كه با جديت موضوع احداث براي روحانيون را پيگيري كند.
کد خبر: ۶۶۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 02 October 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شوراي مسكن روحانيون اظهار داشت: واقعاً قشر عظيمي از روحانيون با مشكلات عديده از جمله فقدان مسكن روبرو هستند كه اداره راه و شهرسازي استان در اين راستا وظيفه دارد نهايت تلاش خود را براي احداث مسكن براي اين قشر جامعه بكار گيرد.

وي با اشاره به مكان هايي براي احداث مسكن روحانيون گفت: با اقدامات انجام شده توسط برخي از نهادها، واحدهايي در شهرك تلاش شهركرمانشاه براي روحانيون در نظر گرفته شده كه اداره راه و شهرسازي بايد زمينه هاي لازم را براي اتمام اين واحدها و در اختيار گذاشتن به روحانيون كه با مشكلات بسيار زيادي مواجه هستند فراهم كند.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت: واحدي كه براي مردم و اقشار مختلف ساخته مي شود بايد همراه با آسايش و آرامش باشد نه اينكه پيمانكار تنها در ساختن مسكن به فكر سود و منافع خودش باشد و منافع مردم ناديده گرفته شود.

وي گفت: رقمي كه پيمانكار براي ساخت واحدهاي مسكوني روحانيون با توجه به مكان ياد شده بسيار بالاست كه بايد با هماهنگي و رايزيني هاي بيشتر به عدد قابل قبولي در اين زمينه دست پيدا كنيم.

وي تصريح كرد:روحانیت قشری صبورند که سپر انتقادات از مسؤولین هستند و کم کاری و ضعف مسوولین به حساب روحانیت منظور می شود.

وي همچنين با اشاره به برخي كم كاري ها در ارتباط با ساخت به موقع پروژه هاي عمراني گفت: سنگین ترین هزینه توقف پروژه‌های عمرانی، تخریب اعتماد عمومی نسبت به کارآمدی دولت و نظام است که در افکار عمومی تبدیل به نماد بی کفایتی مسوولین می شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار