سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه فرصت برای انتخاب شهردار باقی نمانده است، گفت: پرونده شورای شهر کرمانشاه از سوی فرمانداری به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 02 October 2018

به گزارش تابناک،سیدحجت‌الله موسوی اجاق ، اظهار داشت: به دلیل قصور 11 عضو شورای شهر و با توجه به اتمام مدت سه ماه برای انتخاب شهردار، اعضای این شورا باز هم در انتخاب شهردار ناکام ماندند.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه فردا آخرین مهلت انتخاب شهردار کرمانشاه است و به دلیل نبود فرصتی برای انتخاب شهردار، فرماندار کرمانشاه براساس قانون پرونده شورای شهر کرمانشاه را به شورای حل اختلاف ارسال می‌کند.

این عضوی شورای شهر کرمانشاه گفت: به دلیل عدم مدیریت صحیح روسای شورای شهر کرمانشاه که در سال اول و دوم ریاست شورا را بر عهده داشتند و همچنین قصور اعضای 11 نفره شورای شهر پرونده انتخاب شهردار به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود.

موسوی اجاق از برگزاری 19 جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار کرمانشاه خبرداد و افزود: دو جلسه به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای شورای شهر رسمیت نیافت ولی در 17 جلسه به‌دلیل عدم ارائه برنامه توسط نامزدهای شهرداری، فردی برای این سمت انتخاب نشد.

وی با بیان اینکه افرادی که به عنوان شهردار کاندیدا می‌شوند باید برنامه‌های مدون خود را برای حداقل سه سالی ارائه کنند، افزود: به‌دلیل عدم مدیریت صحیح برخی از اعضای شورای شهر و به تعویق افتادن انتخاب هیئت رئیسه فرصت‌های انتخاب شهردار نیز از دست رفت.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: در روزهای 7 و 8 مهر ماه باید جلسه‌‌ای برای انتخاب شهردار کرمانشاه برگزار می‌شود که نامه برگزاری جلسه باید توسط رئیس شورا و در فرجه زمانی مشخص برای اعضا ارسال می‌شد که این این اتفاق نیفتاد و جلسه‌ای تشکیل نشد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار