مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دومین دوره گردهمایی فعالان قرآنی استان کرمانشاه مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 02 October 2018

به گزارش تابناک،حجت‌الاسلام رهبر محمدی ، اظهار داشت: هدف از این نمایش فعال‌سازی و تقویت شبکه قرآنی مساجد و موسسات قرآنی است تا طرح‌های قرآنی زمینه‌ساز تحقق اهداف قرآنی جامعه است زیرا مؤسسات نقش غیرقابل انکاری در این رابطه دارند.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین دوره گردهمایی فعالان قرآنی کرمانشاه به منظور تجلیل و ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های قرآنی مؤسسات استان برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه در این همایش از اساتید، پیشکسوتان و خادمان نهضت قرآنی تجلیل به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: در این همایش از ائمه جماعات و خادمان طرح نهضت قرآنی استان کرمانشاه و سایر بخش‌ها که در ارتقای پیش رفت قرآنی در سطح استان تلاش کرده‌اند و افرادی که در زمینه‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم فعالیت‌های شاخصی داشتند، تجلیل به عمل می‌آید.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه باید به مردم جایگاه واقعی مساجد را نشان داد، عنوان کرد: مساجد و مجالس مذهبی می‌توانند کانون بصیرت‌بخشی و مبارزه با تحریفات باشند، البته لازمه این کار استفاده از دانش و تجارب مبلغان و کارشناسان حوزه‌های دین و فرهنگ است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار