فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی" پلیس مقتدر امین مردم" است نامیده شده است.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 03 October 2018

به گزارش خبرنگارتابناک، سردار منوچهر امان اللهی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شرکت کارکنان در نماز جمعه، تکریم و تجلیل از ایثارگران و بازنشسته ها و خانواده های کارکنان، برگزاری برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح و مسئولین استانی،حضور در مراکز آموزشی، مساجد، مراکز دانشگاهی،برپایی نمایشگاه سیار در جهت ارتقا آموزش همگانی با هدف پیشگیری از آسیبها و جرائم حضور در مجامع عمومی و برخورد چهره با چهره مردم در راستای تلاش برای جلب عموم مردم از مهمترین برنامه های این هفته نام برد.

وی خاطر نشان کرد:در ۶ ماهه نخست امسال درحوزه تصادفات کاهش ۱۰ درصدی فوتی هارا نسبت به ۶ ماهه سال قبل شاهد هستیم و در حوزه کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش کشفیات داشته و ۱۶ باند مواد مخدر متلاشی و ۳ هزار نفر از توزیع کنندگان و خورده فروشان نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت:از ابتدای سال تا کنون ۳۹ انبار کالاهای احتکاری به ارزش ۸۱۰ میلیارد ریال شناسایی شده است.

امان اللهی تصریح کرد:بیش از ۵۵۰ هزار تماس طی این شش ماه با فوریتهای پلیسی داشتیم که ۳۰ درصد افزایش را نشان میدهد.

وی ابراز داشت:۶۹۵ جلسه چهره به چهره ، ۳۲۳ نمایشگاه پیشگیریبرگزار و۱ میلیون ۵۰۰ هزار پیامک آموزشی به مردم، خدمات مشاوره ای به ۸۳۸۵ نفر  از دیگر عملکردهای پلیس است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار