سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:دارندگان سرویس‌های مجاز مدارس باید برچسب سرویس مدرسه را بر روی شیشه خودرو نصب کنند ونیرو‌های پلیس راهور وبازرسان سازمان تاکسیرانی تمامی سرویس‌های مدارس را کنترل کرده و در صورت مشاهده هرگونه نقص در زمینه اجرای قوانین و یا ایراد فنی خودرو، با رانندگان خودرو برخورد قانونی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 03 October 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با شروع سال تحصیلی انبوهی از دانش آموزان و دانشجویان سفر‌های شهری خود را آغاز می‌کنند که موجب ایجاد ترافیک در شهر و لزوم اندیشیدن تمهیدات ویژه می‌شود، که در ستاد استقبال از مهر شهرداری کرمانشاه با مدیریت سرپرست محترم شهرداری برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته و اقدامات مناسب نیز بر آن اساس انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:در سال تحصیلی جدید در حوزه سرویس مدارس، تعداد ۳۰۰۰ دستگاه تاکسی و ۲۰۰۰ خودرو شخصی دارای مجوز، با بازگشایی مدارس به جابه جایی دانش آموزان می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت:نیرو‌های پلیس راهور و بازرسی سازمان، از روز اول سال تحصیلی با استقرار در معابر و گذرگاه‌های اطراف مدارس شهر، ضمن ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در زمان تردد دانش آموزان بر فعالیت سرویس‌های مدارس نیز نظارت جامعی خواهند داشت.

سلیمانی تاکید کرد:پلیس و بازرسان تاکسیرانی با هرگونه تخلفی که منجر به بروز مشکلات ترافیکی و همچنین ایجاد مشکل برای دانش آموز شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

وی دارا بودن معاینه فنی، بیمه نامه شخص ثالث و گواهینامه معتبر را جزو الزامات رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد؛ و گفت: علاوه بر این، تلاش شده است که پیش از شروع فعالیت رانندگان به عنوان سرویس مدرس، برچسب به آن‌ها تحویل داده شود و سیاست قطعی ما حفظ ایمنی و امنیت دانش آموزان و نظارت مستمر و محکم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورتی که در سال تحصیلی پیش رو دارندگان خودروی سرویس مدارس مدارک مورد نیاز را نداشته باشند نه تنها برچسب سرویس مدارس به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت بلکه در صورت مشاهده فعالیت به عنوان سرویس مدرسه برخورد لازم با آن‌ها صورت می‌گیرد.

سلیمانی همچنین از مدارس خواست نیاز خود را به شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی مورد تایید که به آموزش و پرورش معرفی شده اند، اعلام نمایند تا پس از طی فرایند قانونی از جمله بررسی مدارک و مستندات، این افراد و خودروهایشان به عنوان سرویس مدارس معرفی و با برچسب معتبر فعالیت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار