رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: با توجه به کندی ایجاد شده در توزیع سیمان اکنون این اقدام به صورت اولویت‌بندی شده انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 04 October 2018

به گزارش تابناک،رضا خواجه‌ای ، با اشاره به اینکه برای ساخت هر واحد 100 متری به طور میانگین هفت تن آهن‌آلات مورد نیاز است اظهار داشت: دو تن از این میزان اتصالات است که خود مالکان از طریق عاملان منطقه تهیه می‌کنند.

وی عنوان کرد: پنج تن از این میزان مربدط به میلگرد و سایر آهن‌آلات است که توسط بنیاد مسکن و به قیمت سال گذشته بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود و برای هر واحد کفایت می‌کند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه تعدادی از آهن‌آلات و میل‌گردها در شماره‌های کوچک تولید نمی شود گفت: چنانچه بخشی از آهن‌آلات در انبار بنیاد مسکن موجود نباشد مالکان می‌توانند از عاملان توزیع آهن در منطقه خریداری کنند.

وی با بیان ینکه سیمان مورد نیاز واحدها مدتی به دلیل اعتصاب کامیون‌داران تأمین نشده بود عنوان کرد: با تلاش مسئولان مشکل کامیون‌داران و به دنبال آن تأمین سیمان رفع شده است و مشکلی از نظر مصالح ساختمانی وجود ندارد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه اولویت نخست برای توزیع سیمان شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی، دالاهو، ازگله و مناطق نزدیک به کانون زلزله است افزود: نیاز اکنون واحد‌های آسیب‌دیده به سیمان 175 هزار تن است که تاکنون 125 هزار تن توزیع شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از مردم خواست با استفاده از تسهیلات دریافت کرده به سرعت مصالح مورد نیاز خود را تهیه و کار بازسازی را تکمیل کنند و افزود: با کندی رخ داده در توزیع سیمان اکنون این اقدام با اولویت‌بندی واحد‌های احداثی نوع یک انجام می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار