مسؤول قرارگاه اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 04 October 2018

به گزارش تابناک،یونس عزیزی  اظهار داشت: 12 هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

مسؤول قرارگاه اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت رزمندگان در جنگ هشت ساله و گذراندن درس آمادگی دفاعی را از جمله اولویت‌های اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور دانست.

وی با اشاره به آماده بودن اماکن اسکان، افزود: یادمان‌های مرصاد، بازی‌دراز، شهید بهشتی‌، مطلع‌الفجر و شهدای پاوه به لحاظ فضاسازی؛ فضای فرهنگی متناسب با فرهنگ دفاع مقدس برای اردوهای راهیان نور آماده است.

به گفته عزیزی، از ابتدای این طرح تاکنون 33 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی به بازدید 217 هزار و 834 از یادمان‌های استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: یادمان مرصاد با آماری حدود 121 هزار و 134 نفر سهم عمده‌ای از بازدیدها را به خود اختصاص داده است.

این مسؤول زمان اعزام این گروه از دانش‌آموزان را شنبه، 14 مهرماه اعلام کرد و افزود: یک راوی مجرب هر اتوبوس کاروان را همراهی می‌کند، این راوی در طول مسیر عملیات‌های که در استان کرمانشاه انجام شده را برای زائران تشریح می‌کند.

آن‌طور که عزیزی می‌گوید، رعایت نکات ایمنی و امنیتی در کاروان‌های اعزامی راهیان نور به مناطق عملیاتی از مهمترین اولویت‌های قرارگاه سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار