فرهاد تجری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ یک از مرزها همانند مرز خسروی آمادگی لازم برای برگزاری راهپیمایی اربعین را ندارند اما به دلیل کم لطفی مسئولان عراقی و بی توجهی ایرانیان از این ظرفیت تاکنون برای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات استفاده نشده است.
کد خبر: ۶۶۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 07 October 2018

فرهاد تجری درگفتگو باخبرنگار تابناک افزود:با توجه به اینکه شهر قصرشیرین و مرز خسروی از سالیان دور میزبان زوار عتبات عالیات بوده فرهنگ مردم و زیرساخت‌ها شامل مراکز اقامتی، جاده‌ها و... آماده پذایرایی است.

وی خاطر نشان کرد:بزرگترین پایانه مسافری زمینی خاورمیانه در مرز خسروی مستقر است، وامکانات و گیت‌های بسیاری در این مسیر تعبیه شده همچنین سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ برای خودروها و... نیز برای آسایش و راحتی زائران اربعین فراهم شده است.

 نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:امیدواریم با توجه به رایزنی‌های انجام شده استفاده از ظرفیت مرز خسروی در همایش اربعین جدی‌تر گرفته شود.

تجری تصریح کرد:بازگشایی مرز خسروی برای راهپیمایی اربعین یکی از ضرورت‌ها است از سوی دیگر حرمت زائران با بازگشایی این مرز بیشتر و بهتر رعایت می‌شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار