نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خاطرات دفاع مقدس باید طوری ثبت و ماندگار شود که برای نسل‌های آینده نیز پویا و زنده بماند.
کد خبر: ۶۶۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 08 October 2018

به گزارش تابناک آیت‌الله شیخ مصطفی علما در نشست با مدیرعامل انتشارات سوره مهر و رئیس حوزه هنری استان، اظهار داشت: جوانان ما و نسل‌های آینده باید بدانند که شهدا به خون خود چه میراث ارزشمندی را برای ما به یادگار گذاشته‌اند و وظیفه خود را در حفظ و حراست از آن بیشتر احساس کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی پیروز شد که کشور ایران زیر چکمه‌های مستشاران ابرقدرت‌ها در حال له شدن بود و منابع و ثروت این کشور را به تاراج می‌بردند و ملتش در فقر به سر می‌برد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای شکستن این انقلاب جنگ بزرگی را بر ملت ما تحمیل کردند تا این انقلاب به نتیجه نرسد، اما شهدای ما با خون خود این انقلاب را تثبیت کردند تا این کشور امروز به یک کشور مستقل و قدرتمند تبدیل شود.

علما افزود: وظیفه ما امروز این است که این رشادت‌های بزرگ را با هر هنری که می‌توانیم ماندگار کنیم.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار داشت: 25 مهرماه در محفل شب خاطره مراسم «تجلیل از زنان مقاوم استان کرمانشاه» برگزار خواهد شد.

افشین آزادی ادامه داد: در این محفل قرار است از تعریض مقام معظم رهبری بر کتاب «فرنگیس» و همچنین از کتاب «تصویری در دور دست» رونمایی شود و همچنین همزمان دوره‌های ادبیات پایداری توسط حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: در استان کرمانشاه شخصیت‌های بزرگ و قهرمانی در زمان دفاع مقدس متبلور شدند که بسیاری از آن‌ها ناشناخته است.

علی‌رضا شهرستانی افزود: باید از همه امکانات و افراد دارای ذوق برای خلق آثار هنری فاخر از جمله کتاب استفاده کنیم این صحنه‌ها را ماندگار کنیم.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار