مسؤول سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اعزام اکیپ‌های سیار دامپزشکی و کارشناسان کشاورزی بسیج به روستاهای محرم کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 08 October 2018

به گزارش تابناک،فرزاد دوستوندی از اعزام چهار گروه جهادی متشکل از دامپزشکان و کارشناسان کشاورزی بسیج به روستاهای بخش سرفیروزآباد تابع شهرستان کرمانشاه خبر داد.

مسؤول سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تیمهای مذکور در این اردو جهادی مجهز به انواع داروها و تجهیزات لازم برای درمان و معاینه دام ها هستند و با معاینه رایگان دام‌های روستائیان واکسیناسیون دام‌ها را انجام و در صورت نیاز آن‌ها را به شبکه یا مراکز خصوصی معرفی می‌کنند.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی دامپزشکان برای روستائیان از جمله روستای گزاف اشاره و بیان کرد: دامپزشکان در این کلاس‌های آموزشی نکات مهمی را در مورد بیماری‌های مشترک انسان و دام و نحوه جلوگیری از انتقال آن برای روستائیان توضیح می‌دهند.

به گفته دوستوندی،کارشناسان کشاورزی با حاضر شدن در مزارع کشاورزی روستائیان نکات لازم را در خصوص کاهش هزینه و افزایش عملکرد آموزش و همچنین کلاس‌هایی را در راستای بحث کشاورزی، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست برگزار می‌کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار