برخی اختلافات درست در ایامی که انتظار می‌رفت یک تیم بدمینتون از استان در لیگ برتر این رشته حضور پیدا کند، فضای این رشته ورزشی را در کرمانشاه تحت‌الشعاع خود قرار داده است.
کد خبر: ۶۶۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 08 October 2018

به گزارش تابناک، بدمینتون که یکی از رشته موفق ورزشی استان کرمانشاه محسوب می‌شود این روزها وارد فضایی جدید و پرتنش شده است و درست در ایامی که انتظار می‌رفت یک تیم از استان در لیگ برتر این رشته حضور پیدا کند این وضعیت نامشخص به وجود آمد، اختلاف بخشی از جامعه بدمینتون با فرشاد بشیری رئیس هیأت، موجب شد تا بحران فضای این رشته ورزشی را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

خبرنگار ورزشی فارس در این راستا با کاظم فاظمی دبیر هیأت بدمینتون استان و هومن روشنی یکی از منتقدان هیأت به گفت‌وگو نشسته تا وضعیت این روزهای بدمینتون مورد بررسی قرار بگیرد.

کاظم فاطمی در ابتدا با دفاع از عملکرد ریاست هیأت بدمینتون، اظهار داشت: کارنامه یک هیأت ورزشی براساس معرفی قهرمانان، میزبانی مسابقات و اعزام تیم‌ها بررسی می‌شود، هیأت بدمینتون کرمانشاه تمامی این شاخص‌ها را رعایت کرده و فدراسیون نیز عمکلرد این هیأت را تایید کرده است.

دبیر هیأت بدمینتون استان کرمانشاه افزود: وقتی فدراسیون صراحتا عملکرد هیأت بدمینتون را تایید کرده است به نظرم حجت تمام است و باید به عملکرد هیأت احترام گذاشت، بنابراین عده‌ای که امروز خود را مخالف نامیده‌اند نمی‌توانند از عملکر فرشاد بشیری ریاست هیأت انتقاد داشته باشند.

وی تصریح کرد: نماینده فدراسیون بدمینتون امروز به کرمانشاه آمده است تا با حضور اعضای هیأت و برخی از منتقدان، وضعیت بدمینتون استان را بررسی کند، امیدوار هستیم امروز حقایق روشن شود و آن چه خیر وصلاح بدمینتون است رخ دهد.

هومن روشنی که یکی از منتقدان هیات محسوب می‌شود نیز، اظهار داشت: منتقد منصف، که بنده اعتقاد دارم همچنین جایگاهی دارم باید نظراتش را عنوان کند، ما هم باید در خصوص اتفاقاتی تلخی که در هیأت بدمینتون می‌گذرد حرف بزنیم. به هر حال همیشه بهترین‌ها را برای بدمینتون آرزو کرده‌ایم، در حال حاضر هم امیدوار هستیم آن چه خیر و صلاح این رشته است، اتفاق بیفتد.

دبیر سابق هیأت بدمنیتون استان کرمانشاه ادامه داد: این واقعیت را باید گفت که هیچ‌کدام از معترضان با شخصیت بشیری مشکلی نداریم و وی را به عنوان یک انسان بااخلاق و متدین قبول داریم، ما بیشتر از شیوه مدیریت وی دلخور هستیم.

وی با بیان این که معترضان خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده هستند، اظهار داشت: به نظرم در زمان فعلی بهترین راه‌حل، برگزاری مجمع فوق‌العاده است به همین خاطر درخواست خود را تحویل اداره ورزش داده‌ایم تا آن‌ها تکلیف را روشن کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار