معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در حوزه صادرات بر مبنای یک برنامه مناسب حرکت خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 09 October 2018

به گزارش تابناک روابط عمومي و امور بين المل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در نشست کارگروه توسعه صادرات استان، اظهار داشت: کرمانشاه در حوزه تجارت خارجی از مزیت هاي بسيار خوبي بهره مند است و مردم انتظار دارند روح تازه اي در اين حوزه دميده شود.

وي افزود: بي گمان اگر این پتانسيل هاي مبادلاتي در اختیار استان هايي مانند اراک و سمنان بود اكنون شاهد رونق اقتصادی و تجاری بسيار خوبی در اين زمينه بوديم.

دكتر حاتمي بيان داشت: صادرات یک هنر است و نیازمند شکل گیری اتفاقات مثبت بسياري در حوزه هايي مانند توليد، بسته‌بندی، بازاريابي، بيمه، مشوق هاي صادراتي، سيسم حمل و نقل، نمایشگاه ها، زيرساخت ها و غیره است تا بتوانيم به يك بازار مطمئن دست يابيم و در ادامه سهم خود را از اين بازار هدف حفظ كنيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: در این حوزه نیازمند نقشه راه و برنامه ای هستیم كه اولويت ها را مشخص كرده باشد و در قالب آن بتوان چند برند تجاري مناسب از ميان توليدات فعلي استان را به بازار داخلي و خارجي معرفي كرد.

وي گفت: حوزه صادرات کرمانشاه باید به سمت تبديل شدن به یک مركز تجاري سودآور و پويا براي حضور تجار و بازرگانان گام بردارد.

وي افزود: فراهم کردن زيرساخت های بازارچه ها يكي از مهمترين اولويت هاي ماست كه به شكل مداوم آن را پيگيري خواهيم كرد.

دكتر حاتمي بيان داشت: کشورهای مطرح دنیا همپای صادرات به حوزه واردات نيز توجه جدي و حرفه اي دارند ما نيز مي بايست از این توانمندي برخوردار شويم و زمينه نقش آفريني تجار خوب را فراهم كنيم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار