معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشورهای دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرفهای بسیاری برای بازگو کردن دارد و امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.
کد خبر: ۶۶۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 09 October 2018

به گزارش تابناک، سردار علی عبداللهی در مراسم صبحگاه مرکز آموزشی شهید رجایی که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران اسلامی سپاسگزار تلاش نیروی انتظامی است و از تلاش شبانه‌روزی این نیرو، به‌ویژه در حوزه مرزبانی که کاری سخت، حساس و خطیر است رضایت کامل دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مرزبانی حفاظت از 9هزار کیلومتر مرز آبی و خاکی کشور را برعهده دارد، بیان کرد: جمهوری اسلامی به لطف الهی و فداکاری همه رزمندگان در طول چهل سال به شکوفایی، اقتدار مناسب و مطرح در سطح بین‌الملل رسیده است که آثار این قدرت و آمادگی مشاهده می‌شود.

عبداللهی با اشاره به کار حساس مرزبانی و رشد این نیرو در حفاظت از مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: اقتدار مرزبانی سبب شده که دشمن قدرت نفوذ به مرزهای ایران اسلامی را نداشته باشد؛ دشمنی که تلاش زیادی از تمام جهات و در این اواخر از طریق اقتصادی برای نفوذ و فشار به کشور را داشته است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن با وجود استفاده ا همه امکانات، ایجاد تحریم و حتی تهدید کشورهای دیگر برای فشار بر این کشور، به‌دلیل اعتقاد ملت به وعده خداوند برای ایستادگی و ثبات قدم به توفیقی نخواهد رسید و وعده خداوند در پیروزی شامل ملت مقاوم ایران اسلامی خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها بیان کرد: دشمن زمانی که در عرصه دفاع مقدس باید تجهیزات دفاعی خریداری می‌شد و حتی به فرموده مقام معظم رهبری سیم خاردار نیز تحریم بود کاری از پیش نبرد و امروز نیز که به خودکفایی در داخل رسیده‌ایم کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان اینکه فضای تحریم پوچ و توهمی برای دشمن است، تأکید کرد: امروز ایران در حوزه دفاعی در رده مقتدرترین کشورهای دنیاست و به لحاظ توانمندی و تولید تجهیزات دفاعی حرفهای بسیاری برای بازگو کردن دارد که از دوران جنگ جواب درخواست "موشک جواب موشک" با مشکلاتی داده شد اما امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی هستیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح فناوری موشکی را قدرت بازدارندگی دانست و خاطرنشان کرد: در حادثه مجلس پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی در 700 کیلومتری به گروه‌های تروریستی رسید و در حادثه اهواز نیز دشمن در صدها کیلومتر دورتر مورد رصد و نابودی قرار گرفت و دشمن از این دورتر هم برود در امان نخواهد بود.

عبداللهی با بیان اینکه هر شخصی به این کشور نگاه چپ کند و به امنیت ملت آسیب برساند با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد، بیان کرد: تصور اینکه دشمن خوب شده و مراعات می‌کند اشتباه محض است و دشمن از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به این کشور استفاده می‌کند که مانع اقدام دشمن اقتدار نیروهای مسلح و روحیه مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که در جبهه فداکاری، فداکارتر از رزمندگان این کشور وجود ندارد، اظهار کرد: توطئه‌های گروه‌های تروریستی که با تحریک برخی کشورهای دست‌نشانده منطقه علیه امنیت ملت طراحی شده در مرزها خنثی می‌شود که نشان از اراده، انگیزه، ایستادگی، مقاومت و هشیاری سربازان ملت دارد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار