معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: نقش آفرینی تشکل ها در فرایند تصمیم سازی به پویایی بخش تولید کمک می کند.
کد خبر: ۶۶۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در نشست بررسی مشکلات دام و طیور استان که با حضور اتحادیه ها و تشکل های این حوزه برگزار شد؛ اظهار داشت: دستگاه های دولتی در شرایط اقتصادی فعلی، بسیار قوی تر و پویاتر عمل کنند.

وي بيان داشت: شاهد بلوغ و عقلانیت بیشتر در تصمیم گیری ها هستیم و هر چه زمان بگذرد این روند بهتر می شود و شرایط فعلی یک دوران گذار است که با سربلندی از آن گذر خواهیم کرد.

وي با بيان اينكه تقویت تولید اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است‌ و برنامه های راهگشایی برای کمک به فعالان این حوزه داریم ادامه داد: در حوزه دام و طیور تشکل های توانمندی مشغول فعالیت هستند که در این نشست به خوبی مشکلات خود را تشریح کردند و راهکارهای مناسبی نیز برای حل آن ها ارائه دادند‌.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تصريح كرد: یکی از راهکارهای تقویت بخش تولید استان، فراهم کردن زمینه و بستر نقش آفرینی تشکل های توانمند در فرایند تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است و ضرورت دارد با جدیت در این مسیر گام برداریم.

دكتر حاتمي گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یکی از راهکارهای مهم دولت برای کمک به پویایی بیشتر بخش تولید است و همچنین تدوین برنامه های مدون در حوزه های مختلف تولید نیز در حال انجام است که کمک بسیاری به پویایی بیشتر این حوزه خواهد کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار