فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:اگر بر امورات مردم امنیت نباشد، زندگی فردی و اجتماعی هم قوامی نخواهد داشت و انواع مشکلات ایجاد می‌شود لذا رشد و شکوفایی هر جامعه‌ای در گرو امنیت است
کد خبر: ۶۶۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 10 October 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک سردار منوچهر امان‌اللهی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان افزود: امنیت مطلوب زمانی میسر است که همگان به وظیفه خود عمل کنند و اگر دستگاه‌های مختلف کارکرد صحیحی داشته باشند که اقشار مردم خود را متعهد بدانند، ارتباط و تعامل سازنده‌ای بین اجزا ایجاد می‌شود و بدون شک مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین سازمانی که در حوزه نظم و امنیت عمومی و اجتماعی برای آن تعریف شده در تمام حوزه‌ها، شب و روز و حتی در تعطیلات در حال خدمت به مردم است و برای استقرار و حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت:در استان علی‌رغم تهدیدها، آسیب‌ها و معضلاتی که وجود دارد شاهد حفظ نظم و امنیت هستیم واین حاصل عملکرد خوب نیروها انتظامی در سایه ایثار و مجاهدت تمام دستگاه‌ها  است.

امان اللهی تصریح کرد: در زمینه جرائم خشن و پیچیده و حرفه ای نسبت به بسیاری از استانها ما حداقل مشکلات را داریم، همچنین در بحث کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق و سرقت افزایش قابل توجهی داشتیم که نشان از تلاش نیروهای انتظامی است.

 

گفتنی است،مسئولان استان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهیدان از نیروهای مستقر در محل سان دیدند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار