مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز طرح گفتگو محور «ساعت جوانی» در این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 10 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛صابر رحیمی در نشست با اعضای سمن صبح امید با اعلام این مطلب افزود:در این طرح بصورت سه روز در هفته پای صحبت های جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان خواهیم نشست تا با درک عمیق تر از نیازهای جوانان برنامه های عملیاتی در راستای توجه بیشتر به این قشر فعال و پویا ترسیم نمائیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از دیدگاهها و راهکارهای مطرح شده توسط جوانان استان گفت: مطالب و موارد مطروحه در این نشست، برای طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان جمع بندی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ در ادامه توجه به مسائل و مشکلات جوانان را جزو سیاست ها و اولویت های اصلی وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: در تلاش هستیم با تشویق و ترغیب جوانان نسبت به مشارکت بیشتر در فعالیت های اجتماعی از طریق سازمان های مردم نهاد ، از استعداد و ظرفیت آنان در جهت رفع مسائل و مشکلات استان استفاده نماییم.

رحیمی«ساعت جوانی»را اقدامی عملی در راستای ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان ذکر کرد و افزود:بنا داریم این گفتگوها را با حضور دیگر مدیران و مسئولین استانی ذیربط که به نوعی با جوانان و مسائل اجتماعی ارتباط دارند برگزار نمائیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار