نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسته حمایت از تولید آماده و در حال نهایی‌ شدن است.
کد خبر: ۶۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 10 October 2018

به گزارش تابناک عبدالرضا مصری اظهار داشت: امروز شرایط ویژه‌ای پیش روی کشور است؛ اگر تا دیروز تنها چهارنفر در اتاق جنگ آمریکا علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کردند امروز بیش از ۴۰۰ نفر در وزارت خزانه‌داری آمریکا با اختیارات ویژه شرکت‌های مختلف جهان را از مراوده تجاری با ایران منع می‌کنند.

وی اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی در این شرایط را یک اشتباه از سوی دولت عنوان کرد و افزود: معتقدم دولت در این شرایط باید عرضه ارز را مدیریت می‌کرد اما با این کار موجب تحریک تقاضا شد و دیدیم که حتی برای خلال دندان هم ثبت سفارش صورت گرفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی حرکت به سمت شناور شدن نرخ ارز و واقعی شدن آنرا را ره‌ح خروج از وضعیت کنونی دانست و گفت: ممکن است با این کار عده‌ای زیر چرخ این تحولات له شوند اما باید کاری کرد که این اتفاق نیفتد.

مصری به تشکیل کمیسیون ویژه برای رسیدگی به رفع موانع تولید در مجلس اشاره کرد و بیان داشت: معتقدم که نرخ اظهارنامه‌های مالیاتی برای صنعتگران یک ظلم است.

وی تصریح کرد: دولت در کنار بسته‌های معیشتی برای مردم، یک بسته حمایت از تولید را هم آماده کرده که در حال نهایی شدن است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر فشار مردم بر مسئولان نباشد از این برهه‌ای که آمریکا به اندازه کل جهان برای ما بحران ایجاد کرده هم عبور می‌کنیم.

مصری در ادامه جنگ روانی را اولین استراتژی آمریکا در برخورد با ایران بیان کرد و افزود: تحریم دومین استراتژی آمریکاست و آنها بیشتر بر جنگ و تبلیغات روانی تاکید دارند.

 

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار