رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:جشنواره «ایده‌آفرینی سرو» با هدف هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 10 October 2018

به گزارش تابناک،افشین آزادی، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حوزه هنری استان کرمانشاه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه«جشنواره ایده‌آفرینی سرو» را برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه برگزاری این جشنواره را در راستـای زمینه‌سازی برای تحقق ایده‌های کارآفرین و با هـدف توسعه فرایندهای هنری نـو، توسعــه و ترویج ایده‌پروری دانست و گفت: هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد در حوزه هنر انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی موضوعات جشنواره را ایثار اجتماعی، شهادت و جانبازی در راه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، چهل سالگی انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی و ایجاد الگو برای اقشار اجتماعی اعلام کرد.

آزادی عرصه‌های هنری این جشنواره را هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، تصویری و ادبیات بیان وخاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از اول آبان‌ماه سال‌جاری به نشانی اینترنتی www.sarv40.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

این مسؤول افزود: بی‌شک اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی بدون همراهی و حمایت متولیان اصلی فرهنگ و هنر استان، مقدور نیست و تحقق اهداف آن منوط به کیفیت مشارکت و ورود این متولیان امر است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار