مراسم تحلیف سردوشی سربازان مرکز آموزشی مرزبانی شهید رجایی با حضور معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده مرزبانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 10 October 2018

به گزارش تابناک، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا جوانان را سرمایه‌های اصلی کشور خطاب کرده‌اند اظهار داشت: کار سربازی به‌دلیل دفاع از حریم مسلمانان مقدس است که در مرزبانی فرصت خودسازی وجود دارد.

سردار علی عبداللهی از طرح ستاد کل نیروهای مسلح برای افزایش مهارت در سربازان خبرداد و بیان کرد: آموزش نظامی، خودسازی، افزایش روحیه، توسعه اعتقادات دینی و افزایش مهارت فردی از جمله توفیقات خدمت مقدس سربازی است که برای افزایش مهارت فردی از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اقدام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سال گذشته 100 هزار سرباز در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند، عنوان کرد: برنامه امسال افزایش این آمار به دو برابر است و سازمان‌های مختلف در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزرا از آمادگی برای بهره‌برداری از این مهارت‌ها خبر دادند.

سرهنگ بهرام چقازردی فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی در این مراسم بیان کرد: این سربازان به مرزهای کشور اعزام می‌شوند تا مأموریت‌های دفاع از مرزهای آبی و خاکی این کشور را با جان و دل انجام دهند و امروز نیز پایه خدمتی‌های تیر ماه 97 مفتخر به نشان سربازی و اعزام به مناطق مورد نظر شدند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار