مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداري گفت: دستگاه هاي اجرايي استان در بستر سامد( سامانه الكترونيكي مردم و دولت) پاسخگوي مسائل و مشكلات مردم خواهند بود و ما در اين راستا در نظر داريم كه فضا و شرايط مناسبي براي ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مردم فراهم شود.
کد خبر: ۶۶۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حجت الاسلام و المسلمين عزيزي طي گفتگويي اظهار داشت: اولويت اول و مهم خود در دفتر بازرسي استانداري را بر مبناي نظارت دقيق بر عملكردهاي دستگاه هاي اجرايي با هدف تشريح امكانات و شرايط موجود به منظور زمينه سازي مناسب براي ارائه خدمت به مردم قرار داده ايم.

وي با بيان اينكه نگاه ما به مردم به عنوان ولي نعمتان انقلاب اسلامي است، خاطرنشان ساخت: استاندار و معاونين محترم همواره بر تكريم و احترام گذاشتن به مردم تاكيد دارند لذا ما از دستگاه هاي اجرايي خواسته ايم كه به اين مهم توجه ويژه داشته باشند.

وي تصريح كرد: ايجاد شرايط بهتر و سهل تر مردم با مسئولين را نيز جزء برنامه هاي كاري خود داريم و در اين راستا از مديران خواسته ايم كه براي ارتباط با مردم مي توانند عملكردها و نوع خدمات خود را از طريق سامانه سامد در ميان بگذارند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداري اظهار داشت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد این هفته با حضور دکتر قادری مدیرکل بهزیستی به همراه معاونین در سامد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود : مردم شریف استان کرمانشاه می توانند در روز یکشنبه مورخه 97/7/22 از ساعت 10 الی 12 موضوعات مرتبط با حوزه کاری اداره کل بهزیستی را از طریق شماره تماس 111 مطرح نمایند.

وی گفت : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد با حضور مدیران استانی تداوم خواهد داشت و متعاقباً نام دستگاههای اجرایی و زمان حضور مدیران در سامانه 111از طریق پرتال استانداری کرمانشاه اطلاع رسانی خواهد شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار