معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: علما و روحانیون اهل سنت ما نقش بسیار مهمی را در مقابل تفکرات انحرافی که ریشه همه آنها از سوی دشمنان اسلام است داشته اند.
کد خبر: ۶۶۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 14 October 2018

به گزارش تابناک، حجت الاسلام احمد مروی در شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: وظیفه ماست که نگذاریم مرجعیت روحانیون اهل سنت در این منطقه از بین برود و از همه امکانات برای تقویت این روحانیون استفاده کنیم.

وی افزود: روحانیون و طلبه های اهل سنت باید آگاه و مسلط به مسایل روز و شبهات باشند و دوره های مورد نیاز آنها از سوی مسوولان ذیربط برگزار و حمایت شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: هدف دشمنان ما اصل اسلام و همه مسلمانان است و برای ضربه زدن به آنها از هر حربه و وسیله‌ای استفاده می‌کند و این وظیفه روحانیون است که با زنده نگاه داشتن اسلام ناب در جذب هرچه بیشتر جوانان تلاش کنند.

حجت الاسلام مروی اظهار داشت: بر خلاف حکومت های پیشین قاجار و پهلوی که از تاراج ثروت مردم و کشور فروگذاری نکردند، مبنای اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است و در این نظام هر مسوولی که قبول مسئولیت می کند در اصل خدمتگزار مردم محسوب می شود و خدمت در مناطقی این چنین اجر دوچندان دارد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار