مسؤول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه 2 روزه نمایشنامه‌ نویسی در استان خبر داد و گفت: هنرمندان بسیجی سازمان در این کارگاه حضور دارند.
کد خبر: ۶۶۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 14 October 2018

به گزارش تابناک،هاشم پورمحمدی ، از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌ نویسی به همت سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد و گفت: این کارگاه دو روزه طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته‌ جاری با حضور هنرمندان و اساتید کشوری برگزار می‌شود.

مسؤول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد 20 الی 25 نفر از هنرمندان بسیجی در این کارگاه حضور دارند و از تجارب اساتیدی چون محسن عظیمی در عرصه نمایش نامه نویسی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آمار هنرمندان این سازمان در عرصه تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی تا اواخر ماه جاری اعلام می‌شود، بیان کرد:‌ هدف از برگزاری این کارگاه هنری در واقع پرورش نمایش‌نامه نویس‌های مستعد و متعهد است که با آرمان‌های سازمان بسیج هنرمندان همسو باشند و در اثر هنر آیینی و انقلابی نیز تلاش کنند.

این مسؤول ادامه داد: کارگاه فوق در نظر دارد به تعداد نمایش نامه مناسب و با کیفیت فنی دست پیدا کند و در نهایت این هنرمندان با اصول اولیه نمایشنامه نویسی آشنایی پیدا کنند.

نایب رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جشنواره استندآپ کمدی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان طی ماه اردیبهشت برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد، افزود: در این جشنواره قریب 25 الی 30 اثر و طرح اولیه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 12 اثر را با نظر داوران مجرب بازبینی کردیم که با بررسی کارشناسی شده پنج اثر به مرحله فینال راه یافت.

پورمحمدی یادآور شد: در جشنواره استندآپ کمدی امسال به میزبانی استان کرمانشاه آثار پنج نفر هنرمند برگزیده شده که در این راستا اثر نمایشی سیامک گل‌منصوری و هومن روح تافی از کرمانشاه به عنوان قابل تقدیر، سامان صوفیان از همدان نفر اول، حمیدرضا میبدی از یزد نفر دوم و مهدی ثابت‌پی از اصفهان به عنوان نفر سوم جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

این مسؤول با بیان اینکه سال‌جاری نخستین کارگاه نمایشنامه نویسی را برگزار می‌کنیم همچنین کارگاه آموزشی کارگردانی جزو برنامه بعدی است، افزود: سعی داریم به سمت تولید محتوا و آثار ارزشی در این عرصه با اسم سازمان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه پیش برویم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار