استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مدیران و مسئولین استان باید تلاش کنند تا بودجه استان در سال ۱۳۹۸ قوی دیده شود و براساس آن مشکلات کرمانشاه سریع‌تر حل گردد.
کد خبر: ۶۶۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 15 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه پیگیری بودجه سال 98 استان اظهار داشت: با توجه به اينكه ظرف چند مدت آينده بودجه كشور از طرف دولت به مجلس تقديم مي شود لذا ضروري است كه براي قوي تر ديده شدن بودجه استان در سال آينده تمامي مسئولين و مديران تلاش و پيگيري هاي خود را داشته باشند.

وي با بيان اينكه كل بودجه توسط دولت تنظيم و تدوين مي شود، گفت: بايد توجه داشت كه بيشتر نظرات و پيشنهادات توسط دولت انجام مي شود و اگر در مجلس بخواهد تغييري صورت بگيرد به لحاظ اينكه نمايندگان ديگر استان ها هم متقاضي مي شوند بنابراين تغييرات چنداني براي استان ها صورت نمي گيرد.

مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد: تمام مديران بايد با پيگيري ويژه و رايزيني با وزارتخانه ها به خصوص بدنه كارشناسي وزارتخانه هاي خود نسبت به افزايش بودجه استان تلاش كنند و در اين راستا از هيچ اقدامي فروگذار نباشند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید ردیف پروژه‌های ملی دستگاه‌ها در بودجه سال 98 حداقل 20 درصد افزایش داشته باشد.

مقام ارشد استان بيان داشت: همچنين با اشاره به ايجاد بسترهاي لازم براي انجام سرمايه گذاري در استان ها خواستار استفاده مديران از اين فرصت براي حل مشكلات موجود به ويژه حل مشكل بيكاري استان شد.

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبري در مهر ماه سال 1390 به استان گفت: سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ دهد که چرا طی هفت سالی که از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه می‌گذرد، اعتبار سالانه 300 میلیارد تومانی برای توسعه کرمانشاه که از مصوبات این سفر است، در بودجه سالانه کشور نیامده است.

وي خاطرنشان ساخت: جای تاسف است که سه رئیس سازمان برنامه و بودجه در کشور و پنج استاندار کرمانشاه در این هفت سال عوض شدند و هیچکدام پیگیر تحقق این اعتبار نبودند.

مهندس بازوند از سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه خواست دلیل عدم تحقق این اعتبار را مشخص کند تا در بودجه سال‌های آینده تکرار نشود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار