معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: شکل گیری یک گفتمان پویا به توسعه پایدار کرمانشاه کمک می کند.
کد خبر: ۶۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در نشست مشترک با جمعی از مدیران مجموعه جهاد دانشگاهی اظهار داشت: دستیابی به توسعه با کارهای جزیره ای و فردی امکان پذیر نیست حتی اگر پول، منابع و زمان کافی نیز وجود داشته باشد باز با کار جزیره ای نمی توان به جایی رسید و ما نیازمند برنامه هستیم.

وي خاطرنشان ساخت: یک برنامه مدون برای توسعه استان تهیه شده که تلاش می کنیم با کمک نخبگان و عقل جمعی، کاستی های آن را برطرف کرده و به یک نقشه راه مناسبتر برسیم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: هدف این برنامه، توسعه پایدار استان است و آن را مبنای حرکت استان در ادامه راه قرار می دهیم.

دكتر حاتمي بيان داشت: شکل گیری یک ارتباط پویا میان سه ضلعی دولت، دانشگاه و جامعه نیاز روز کرمانشاه است. هر کدام از این بخش ها دچار مشکل شوند روند توسعه مختل می شود.

وي افزود: يكي از دغدغه های جدی مدیریت ارشد استان راه اندازی یک گفتمان توسعه پایدار در کرمانشاه است.

وي گفت: اگر یک جمع هزار نفره بر سر یک موضوع به اجماع برسند می توان کارهای بزرگی را انجام داد. بدون اجماع اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصريح كرد: کرمانشاه می بایست در راستای تبدیل شدن به یک برند در حوزه توسعه پایدار گام بردارد.

دكتر حاتمي گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف دارای توانمندی ها و قابلیت های بسیاری است و می تواند در توسعه پایدار استان و شکل گیری یک گفتمان پویا مبتنی بر آن نقش آفرینی کنند.

وي افزود: جهاد دانشگاهی نقش مثبتی در اجرایی کردن طرح های پژوهشی، به تولید رساندن و تجاری کردن آن داشته است.

وي اظهار داشت: مرکز هم اندیشی وابسته به جهاد دانشگاهی دوباره فعال شود‌ و به عنوان یک مجموعه نهاد ناظر و دیدبان توسعه در استان نقش آفرینی کند‌.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار