استاندار كرمانشاه خواستار بكارگيري همكاري هاي لازم براي تسريع در احداث مجتمع توانمندسازي، اشتغال و صيانت از بهبوديافتگان اعتياد شد.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 16 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: با تاكيدات مقام معظم رهبري قرار است كه دو ارودگاه توانمندسازي و صيانت از بهبود يافتگان اعتياد در كشور ايجاد شود كه يك ارودگاه با همكاري سپاه در اصفهان و يك ارودگاه هم در استان كرمانشاه(شهرستان كنگاور) با همكاري وزارت كشور احداث خواهد شد.

وي با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته براي ايجاد مركز توانمندسازي، اشتغال و صيانت از بهبود يافتگان اعتياد در كنگاور بيان داشت: با پيگيري هاي صورت گرفته قرار است اين مجمتع در كنگاور احداث شود لذا همه دستگاه ها بايد با جديت و همكاري لازم را داشته باشند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: براي ايجاد اين مجتمع از محل اعتبارات سازمان امور اجتماعي وزارت كشور 3 ميليارد تومان و از اعتبارات استاني هم يك ميليارد تومان براي اجراي آن تخصيص خواهد يافت و دستگاه ها نبايد منتظر تخصيص بودجه باشند و خودشان از محل هاي موجود براي روند اجراي اين مجمتع هزينه كنند كه پس از مبادله موافقت نامه اعتبارات لازم تخصيص خواهد يافت.

وي خواستار انجام اقدامات لازم براي ورود بخش خصوصي در احداث اين مجتمع شد و گفت: با توجه به اينكه مجتمع مذكور براي ساخت و تجهيز نيازمند اعتبار بالايي است لذا بايد بستر را براي همكاري بخش خصوصي فراهم كنيم.

مهندس بازوند تاكيد كرد: فاز اول اين مجتمع بايد تا دهه فجر امسال آماده بهره برداري گردد.

وي با بيان اينكه اجراي اين مجتمع براي استان بسيار مهم و حيثيتي است، گفت: مسئوليت كل كار با معاونت سياسي و امنيتي است و دفتر فني استانداري هم ناظر اجراي كار است.

وي تاكيد كرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم بايد همكاري لازم را در اجراي طرح داشته باشد و هزينه هاي جاري جهت تجهيز و نگهداري اين مجتمع را به عهده بگيرد.

استاندار كرمانشاه همچنين خواستار همكاري بيشتر و قاطع تر شوراي شهر و شهرداري كرمانشاه در بحث ساماندهي معتادين متجاهر شد و گفت: هر كاري كه براي رفع مشكلات مربوط به اعتياد صورت گيرد نتيجه آن به منجر به زيبا شدن هر چه بهتر شهر خواهد شد و به سود شهر خواهد بود لذا شورا و شهرداري در زمينه ساماندهي معتادين متجاهر بايد به صورت جدي تر ورود پيدا كنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار