مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پایان خرید تضمینی گندم در کرمانشاه خبر داد و گفت: حدود ۶۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه خریداری شد.
کد خبر: ۶۶۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 16 October 2018

به گزارش تابناک،مظفر رحیمی ، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در کرمانشاه تقریبا به اتمام رسیده و حدود 640 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که تقریبا معادل سال گذشته بود و پیش‌بینی که برای خرید گندم امسال انجام شده بود نیز محقق شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 90 درصد پول کشاورزان نیز پرداخت شده، افزود: حدود 767 میلیارد تومان بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

به گفته رحیمی، 74 مرکز در استان کرمانشاه برای خرید تضمینی گندم فعال بود که اکنون نیز تعدادی از مراکز در مناطق سردسیر همچنان فعال و آماده دریافت محموله‌های کوچک گندم است.

وی با اشاره به اینکه تمام گندم خریداری شده به سیلوهای استان حمل شده، عنوان کرد: هم اکنون در 57 مرکز ذخیره گندم حدود 800 هزار تن ذخیره داریم که بخشی از آن مربوط به سال 96 است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه این میزان گندم را حدود سه برابر نیاز استان اعلام کرد و ادامه داد: مقداری از گندم مازاد بر نیاز کرمانشاه به سایر استان‌های کشور حمل می‌شود.

وی گفت: با وجود مشکلاتی که در مناطق زلزله زده داشتیم و بارندگی خارج از فصلی که امسال در کرمانشاه رخ داد، اما خرید تضمینی گندم در کرمانشاه قابل توجه بود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار