مربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه با بیان اینکه این متعلق به ارتش است، گفت: اغلب کشتی‌گیران این تیم، سرباز هستند.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،جعفر دلیری ، اظهار داشت: با موفقت مدیران تربیت بدنی ارتش (صانعی و فولادی) تیم رعد پدافند را با هدف حضور در لیگ برتر کشتی به کرمانشاه آوردم و متعهد شدم، هیچ مشکلی برای این تیم در استان به‌وجود نمی‌آید.

مربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه با بیان اینکه این تیم متعلق به ارتش است به سرباز بودن برخی از اعضای این تیم اشاره و بیان کرد: براساس توافق صورت گرفته پولی به این سربازان پرداخت نمی‌شود، البته در قراردادها مبلغی قید شده به عنوان مثال برای یک از کشتی‌گیران 100 هزار تومان و برای دیگری یک‌میلیون تومان، به هر حال قراردادها سوری است و برای این که طبق قانون رفتار کرده باشیم این کار را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه روز نخست برای حضور در لیگ برتر کشتی با اعضای تیم رعد پدافند اتمام حجت شده بود، افزود: وقتی این کشتی‌گیران به سربازی آمده بودند با آن‌ها توافق کرده بودیم که به جای حضور در پادگان و نگهبانی‌دادن، برای ما کشتی بگیرند؛ مثلا حضور در لیگ برتر کشتی یکی از شروط‌هایی بود که باید به آن عمل می‌کردند، به طور کلی اعضای تیم رعد پدافند موظف بودند تیم را در لیگ برتر کشتی همراهی کنند.

دلیری در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از کشتی‌گیران مطرح کرمانشاه برای تیم رعد پدافند کشتی نگرفتند، اظهار داشت: وقتی قرار شد در لیگ برتر شرکت کنیم اغلب کشتی‌گیران استان همچون رضا افضلی، حامد رشیدی و خیرالله قهرمانی با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند و امکان ملحق شدن آن‌ها به تیم رعد پدافند وجود نداشت.

وی تاکید کرد: یک شب قبل از مسابقه با تیم راه شهرسازی گرگان، با یکی از کشتی‌گیران اسلام‌آباد غربی صحبت کردم تا برای ما کشتی بگیرد که به دلایلی موافقت نکرد.

دلیری در خصوص شکست عجیب تیم رعد پدافند در برابر تیم راه و شهرسازی گرگان، اضافه کرد: صبح روزی که با تیم راه شهرسازی مسابقه داشتیم سه نفر از کشتی‌گیران تیم را برای کاهش وزن به سونای باشگاه برق بردیم، از آن جایی که ساعت وزن‌کشی 10:30 دقیقه اعلام شده بود قرار بر این شد این کشتی‌گیران در سالن امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند که اشتباها به خانه کشتی رفته بودند.

وی ادامه داد: به علت سهل‌انگاری و دیر رسیدن چند کشتی‌گیر تیم، نتوانستیم مقابل تیم گلستان مسابقه بدهد، البته ما فقط سه دقیقه تاخیر داشتیم و نباید از انجام این دیدار منع می‌شدیم.

مربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه به موافقت توکلیان رئیس سازمان لیگ برای برگزاری دیدار تیم‌های رعد پدافند و راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: براساس قوانین، اگر یک تیم با 2 دقیقه تاخیر پس از زمان وزن‌کشی وارد سالن شود مشکل خاصی وجود ندارد، اما ناظر مسابقه موافق برگزاری این دیدار نبود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار