سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: این تیم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم نفت امید، با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،جهانبخش جعفری ، اظهار داشت: تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم نفت امیدیه به پیروزی رسید و با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

وی پیروزی مقابل نفت امیدیه را برگ تازه‌ای از موفقیت تیم بعثت در راه صعود به لیگ دسته اول دانست و گفت: این موفقیت با همت تمام بازیکنان این تیم صورت گرفته است؛ آن‌هایی که در تمام دیدارهای گذشته درون ترکیب اصلی بودند و آن‌هایی که از روی نیمکت کار را دنبال کردند.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با اشاره به پیروزی 2 بر صفر تیم بعثت در برابر نفت امیدیه، تصریح کرد: با تمام این توصیفات، حتی اگر بهترین تیم لیگ نیز مقابل تیم بعثت قرار بگیرد، باز هم حریف انگیزه و اتحاد بازیکنان این تیم نخواهد شد و این «شیربچه‌های کرمانشاهی» هستند که دست‌های خود را به نشانه پیروزی در پایان بازی بالا خواهند برد.

وی با بیان اینکه تیم بعثت در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: نتایج بازی‌های آینده برای ما بسیار مهم هستند چون ما قطعا می‌خواهیم به صدر جدول نزدیک شویم، این هفته‌ها در فرم خوبی به سر می‌بریم و ادامه دادن آن برای ما بسیار مهم است.

جعفری ادامه داد: بعثت کم‌کم در حال پیشرفت است، تمامی تیم‌ها از ما به عنوان یک حریف سخت یاد می‌کنند؛ سعی می‌کنیم خودمان را در لیگ بیش از پیش ثابت کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار