رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت‌: آموزش راکبان موتورسیکلت به‌منظور قانونمند کردن موتورسواران در کرمانشاه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فضل‌الله شیری، اظهار داشت: اقدامات موثری در حوزه فرهنگ ترافیک در راستای کاهش تصادفات صورت گرفته که این امر با همکاری دستگاه‌های مختلف باید تداوم یابد.

وی با بیان اینکه حتی یک نفر کشته در تصادفات زیاد است و هدف ما کاهش این آمار است، افزود: قرارگاه ویژه کاهش تصادفات در کرمانشاه تشکیل شده که حوزه راه و راهور را پشتیبانی می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: موتورسواران از جمله کاربران آسیب‌پذیر معابر شهری هستند که با کوچک‌ترین حادثه‌ای بیشترین آسیب را از نظر جسمانی متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب ناحیه سر و آسیب مغزی در تصادفات متوجه موتورسواران است، گفت: آموزش راکبان موتورسیکلت به‌منظور قانونمند کردن موتورسواران در کرمانشاه انجام می‌شود.

شیری در پایان تنها راهکار کاهش آسیب‌های مغزی موتورسواران را استفاده از کلاه ایمنی استاندارد عنوان و موتورسواران را به رعایت مقررات راهور همانند خودروها توصیه کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار