اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: پنج موکب در کرمانشاه برپا است که روزانه آماه پذیرایی از ۲۰ هزار نفر و ۲ هزار نفر اسکان شبانه را دارد.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مهدی توسلی ، از برگزاری مراسم پنج شب روضه در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: سخنرانان حول محور امام حسن مجتبی، سر مطهر، حضرت رقیه، طشت طلا، چوب خیزران و مصیبات شام در این مراسم‌ صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی‌ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام عباسیان، آیت‌الله انصاری قومی، آیت‌الله حجتی و درجاتی را به عنوان سخنرانان معرفی و به حضور قاریان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در این پنج شب روضه اشاره کرد.

وی درخصوص زمان و مکان این مراسم، اضافه کرد: مراسم مذکور از پنجشنبه، 26 مهرماه (هشت صفر) تا دوشنبه 30 مهرماه (12 صفر) در مسجد میرعبدالباقی واقع در خیابان شهید جعفری (کسری) برگزار می‌شود.

آن‌طور که توسلی می‌گوید، پنج موکب در کرمانشاه برپا است که روزانه آماه پذیرایی از 20 هزار نفر و اسکان شبانه 2 هزار نفر را دارد.

وی از برپایی یک موکب در نجف اشرف در صحن حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: عشق به ابا عبدالحسین(ع) و یارانش همه را گرد هم جمع کرده است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار