رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه گفت: تغییر لازمه پیشرفت و موفقیت است و درب این هیأت به روی دلسوزان و منتقدان همیشه باز است.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، فرشاد بشیری که در زمان ریاست در هیأت بدمینتون استان کرمانشاه توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند در شرایطی در دومین سال سال مدیریتی خود حضور دارد که اکثر کارشناسان و پیشکوستان این رشته اعتقاد دارند که بدمینتون نیاز به تغییر نگرش مدیریتی دارد و ایجاد وفاق و همدلی در جامعه بدمینتون بیش از پیش در این رشته ورزشی احساس می‌شود.

فرشاد بشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه درب هیأت بدمینتون استان به روی منتقدان باز است، اظهار داشت: تغییر لازمه پیشرفت هر رشته ورزشی است، درب‌های هیأت به روی تمام دوست‌داران و دلسوزان این رشته باز است و دست هر کسی که فکر می‌کند می‌تواند به این رشته کمک کند به گرمی می‌فشاریم.

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه با دفاع از کارنامه خود در این هیأت، افزود: نمی‌دانم چرا منتقدان مدام می‌گویند عملکرد رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه در بدمینتون فاجعه بوده است، قرار گرفتن هیأت بدمینتون کرمانشاه در رتبه هشتم هیأت‌های سراسر کشور، رشد 90 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته، حضور مقتدرانه در لیگ برتر جام خلیج فارس و کسب رتبه دوم در این لیگ و کسب 2 نشان طلای انفرادی و دوبل مسابقات قهرمانی غرب آسیا در رده سنی نوجوانان توسط علی حیاتی، در زمان مدیریت بنده اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه بدمینتون به آرامش نیاز دارد، تصریح کرد: اگر وضعیت به همین شیوه باشد و حاشیه‌ها از بین نروند به رشد و موفقیت بدمینتون امید چندانی نیست، تا همه کنار هم نباشیم اوضاع فعلی تغییر نمی‌کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار