مشاور استاندار و مديركل حراست استانداري گفت: كاركنان و كارمندان حراست ها موظف هستند كه براي ترويج فرهنگ مسئوليت پذيري، استقرار نظم شايسته سالاري و شناسايي و پيشگيري از آسيب هاي سازمان تلاش و جديت داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 17 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ رضا محموديان طي نشستي با كاركنان حراست استانداري، فرمانداري ها و شهرداري هاي تابعه استان اظهار داشت: بايد با تاسي از تعاليم انسان ساز اسلام و با الهام گرفتن از قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران به انجام وظيفه و اجراي برنامه هاي خود بپردازيم.

وي رعايت موازين و مقررات، ترويج فرهنگ مسئوليت پذيري، قانون گرايي و تعميم اين موارد به ساختار ادارات را از اولويت هاي مهم برشمرد و ادامه داد: رعايت اصل احترام و تكريم ارباب رجوع بسيار الزامي است كه كاركنان حراست بايد ضمن رعايت اين موضوعات، حريم خصوص افراد و حفظ آبرو و اسرار سازمان را نيز با دقت و هوشياري كامل رعايت نمايند.

وي تلاش در جهت استقرار نظام شايسته سالاري با تكيه بر شناسايي و معرفي افراد متعهد و متخصص را مهم ارزيابي كرد و گفت: ضرورت دارد كه كاركنان حراست ضمن تعامل و همكاري با مديران به منظور تحقق اهداف سازمان، در شناسايي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي نهايت اهتمام و جديت خود را بكار گيرند.

محموديان در ادامه شناسايي متخلفان و برخورد متناسب و قانوني با افراد متخلف را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: بهره مندي از نگرش كلان و برنامه ريزي متناسب با فناوري روز و همچنين توجه به سه اصل دقت، صحت و سرعت در بررسي گزارش هاي رسيده و اطلاع رساني به موقع نيز از ديگر اولويت ها است كه ضرورت دارد كاركنان حراست به اين موضوعات توجه كنند.

مشاور استاندار و مديركل حراست استانداري در پايان تلاش براي تحقق بخشيدن سه شعار اساسي حراست اثرگذار، تصميم ساز و پاسخگو را مورد تاكيد قرار داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار