مسابقات اتومبیلرانی رشته اسلالوم و مهارت های فردی باحضور ورزشکاران چهار استان غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 20 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدجواد کرانی سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  بابیان اینکه این مسابقات دیروز(27 مهر) در استادیوم 15 خرداد کرمانشاه برگزارشد، اظهارکرد: ورزشکارانی از استان های همدان، کردستان، لرستان و کرمانشاه در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان، عنوان کرد: جمعا 30 ورزشکار در چهارکلاس شامل کلاس های 1500، 2000، آزاد و بانوان باهم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در پایان رقابت‌ها ورزشکاران همدانی در کلاس آزاد و 2000 و ورزشکاران کرمانشاه نیز در کلاس بانوان و 1500 در جایگاه نخست ایستادند.

وی به نقش رشته اسلالوم در افزایش مهارت رانندگی عموم شهروندان اشاره کرد و گفت: این هیات به منظور کاهش سوانح رانندگی در استان، هرماه کلاس آموزش اسلالوم را برای عموم شهروندان برگزار می کند.

کرانی همچنین از پیگیری برای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک هیات موتورسواری و اتومبیلرانی با پلیس راهور، نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد و افزود: طبق این تفاهم نامه تردد موتورهای سنگین کراس و خودروهای کلاسیک در زمان برگزاری مسابقات و همایش‌ها داخل شهر بدون مشکل خواهد بود.

وی یادآورشد: از سوی دیگر این هیات کلاس های آموزش موتورسواری حرفه ای را برای مامورین راهور برگزار خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار