مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح تشدید نظارت به مناسبت ایام اربعین خبر داد و گفت: مراکز ارائه خدمات و خصوصا رستوران‌ها و مراکز خدماتی رفاهی بین راهی در اولویت نظارت هستند.
کد خبر: ۶۷۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار از طریق استان کرمانشاه، اظهار کرد: از چندی قبل که ورود زائرین به صورت پراکنده آغاز شده نظارت‌ها را آغاز کردیم و در روزهای آتی که اوج حضور زوار را خواهیم داشت نظارت‌ها هم تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت نظارت بر مراکز ارائه خدمات خصوصا در بخش رستوران‌ها و حمل و نقل است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی و بهداشتی خبر داد و یادآور شد: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه اقلام غیربهداشتی، اخذ وجه اضافه از زوار به هر عنوان و ... از مصادیق تخلفاتی است که با آنها برخورد خواهیم کرد.

جودکی خاطرنشان کرد: رسیدگی به این تخلفات خارج از نوبت و در کوتاهترین زمان صورت می‌گیرد تا معطلی برای زوار پیش نیاید.

وی ادامه داد: حتی اگر زوار به شهر خود برگردند، بدون نیاز به حضور آنها به پرونده تخلفی که نسبت به آن شکایت داشتند رسیدگی خواهد شد و اگر نیاز به پرداخت وجهی بابت خسارت به آنها باشد، به حسابشان واریز خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از نظارت جدی بر مراکز صدور ویزا هم یاد کرد و افزود: مردم می‌توانند هرگونه تخلف و شکایت را با تلفن 135 و یا سامانه پیامکی 300000135 در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار