معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: تقویت تولید و بهبود شبکه های توزیع به تعادل بازار کمک می کند.
کد خبر: ۶۷۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 24 October 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت برای تنظیم بازار باید به سمت تقویت تولید و بهبود شبکه های توزیع گام برداریم و کارهای خوبی در این زمینه انجام داده ایم.

وي تصريح كرد: امور دام جهاد کشاورزی به شکل ویژه به بررسی وضعیت مرغداری های راکد استان و نوع مشکلات آن ها بپردازد و واحدهایی که قابلیت احیاء دارند را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت حل مشکل معرفی کند.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: اگر موفق شویم برخی از این واحدها را به چرخه تولید برگردانیم زيرا بازار این بخش به یک تعادل و آرامش می رسد.

وي تاكيد كرد: طبق قانون هیچ موسسه یا بانکی حق ندارد به خاطر بدهی و یا معوقه بانکی، از ارائه تسهیلات جدید به تولیدکنندگان مناطق زلزله زده امتناع کند.

دكتر حاتمي افزود: واحدهایی که قادر هستند تولیدات خود را صادر کنند، از وام ارزان قیمت سرمایه در گردش و کمک های فنی و اعتباری بهره مند خواهند شد.

وي گفت: سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و اجازه نمی دهیم برخی با عرضه غیر استاندارد مرغ زنده، سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بيان اينكه تقویت شبکه تهیه و توزیع بهداشتی و بسته بندی شده مرغ از اولویت های این حوزه است، گفت: توان تولید گوشت مرغ ترکیه با ایران برابر است آن ها به صورت هدفمند از چند شرکت قدرتمند حمایت کرده اند و این حوزه را سامان داده اند و در کشور ما نیز باید به سمت شکل گیری تعاونی های بزرگ و شرکت های توانمند در این حوزه گام برداریم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار