فرمانده هوا ناجا خبر داد:
فرمانده هوا ناجا گفت: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت های مختلف در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین به کارگیری می شود.
کد خبر: ۶۷۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 28 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام ؛سردار علی مستاجران درباره تمهیدات هوا ناجا برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: فرماندهی هوا ناجا نیز همچون سنوات گذشته در راستای برگزاری توام با نظم و امنیت با به کارگیری ظرفیت حداکثری به میدان آمده است.

وی افزود: هوا ناجا بر اساس مأموریت های محوله همواره در طول سال به نوعی در حالت آماده باش است، اما همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی (ع) ،حالت آماده باش و فوق العاده به خودمی گیرد و خلبانان و افسران هواناجا در مأموریت های مختلف ایفای نقش می کنند.

فرمانده هوا ناجا افزود: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت های مختلف در این ایام به کارگیری می شود.

این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: هوا ناجا در مأموریت هایی چون حوزه امنیتی، کنترل و پایش هوایی مرزهای سه گانه، مدیریت ترافیکی و ... ایفای نقش می کنند.

سردار مستأجران تأکید کرد: بخشی از تجهیزات هوا ناجا با هماهنگی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا برای پوشش خبری کنگره عظیم اربعین در اختیار رسانه هایی چون صدا و سیما قرار گرفته است، همچنین از برخی بالگردها برای جابه جایی مسئولان و بازدید از مرزها استفاده می شود در این راستا کلیه نیازهای بالگردی فرماندهی مرزبانی ناجا و پلیس راهور نیز توسط هواناجا تأمین شده است.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: با ارتش و سپاه نیز تعامل و همکاری خوبی داریم به گونه ای که اعلام کرده اند در صورت نیاز امکانات هوایی خود را در راستای پیشبرد بهتر مأموریت ها در اختیار هوا ناجا قرار می دهند اما باید بگویم خوشبختانه امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی مأموریت های محوله و پیش بینی شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار