رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته یک والیبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد منصوری  در این باره اظهار کرد: از سال گذشته پیگیریهایی را برای جذب اسپانسر در والیبال کرمانشاه آغاز کردیم و خوشبختانه امسال با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی می‌توانیم در لیگ دسته یک والیبال حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک در هرسه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهد بود، اضافه کرد: برگزاری مسابقات مختلف و حضور تیم‌های شهرستانی درکرمانشاه باعث ارتقاء کیفیت والیبال استان و افزایش انگیزه در میان رده‌های پایه خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: همچنین این مسئله زمینه فعالیت و اشتغال اکثر مربیان والیبال استان را فراهم می‌کند.

وی در ادامه باتاکید براینکه در شرایط کنونی پول حرف اول را در والیبال ایران می‌زند، عنوان کرد: برای حضور یک تیم در لیگ برتر والیبال حداقل سه میلیارد تومان نیاز است، لذا درحال حاضر توان مالی حضور در لیگ برتر را نداریم.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه یادآورشد: طبق هدف گذاری که انجام داده‎ایم، سه تا پنج سال آینده با بازیکنانی کاملا بومی جزو تیم های لیگ برتری والیبال ایران خواهیم بود.

وی همچنین به افول 20 ساله والیبال کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی این مدت والیبال کرمانشاه به دلیل نبود اسپانسر و مشکلات مالی نتوانسته رشد و پیشرفته داشته باشد و شرایطی مهیا نشده تا شاهد شکوفایی استعدادهای جدید باشیم.

منصوری خاطرنشان کرد: امیدواریم باحضور کرمانشاه در لیگ دسته یک، بستری فراهم شود تا بتوانیم از استعدادهای والیبال استان بخوبی استفاده کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار