معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نظارت‌ها بر بازار لبنیات کرمانشاه در سطح واحدهای تولیدی و صنفی تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی اسماعیلی  با اشاره به مشکلاتی که در بازار لبنیات ایجاد شده، اظهار کرد: فعلا هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت لبنیات گرفته نشده و هرگونه افزایش قیمت خودسرانه تخلف است.

وی ادامه داد: نه واحدهای تولیدی و نه صنفی فعلا حق افزایش قیمت محصولات لبنی را ندارند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآوری کرد: قرار است وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار کشور درباره وضعیت لبنیات و قیمت آن تصمیم‌گیری کند اما تا آن زمان قیمت‌ها به روال قبل خواهد بود.

اسماعیلی از تشدید نظارت‌ها در استان و خصوصا سطح شهر کرمانشاه هم خبر داد و افزود: از امروز (12 آبان) اکیپی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و ... نظارت بر واحدهای تولیدی و صنفی را تشدید خواهند کرد.

وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش قیمت و یا کاهش وزن محصولات لبنی خبر داد و عنوان کرد: پرونده متخلفین به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کارخانجات صنایع لبنی نیز حق افزایش قیمت را ندارند، تاکید کرد: اگر افزایش قیمت از سوی کارخانجات خارج از استان باشد نیز موضوع از طریق دستگاه‌های نظارتی در سطح کشور پیگیری خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار