مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران در سایه تحریم به خودباوری رسید، گفت: ۱۳ آبان روز ایستادگی در مقابل ظالم بزرگ یعنی امریکا است.
کد خبر: ۶۷۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام آیت عباسیان اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما بر مبارزه با ظلم و ستم تاکید بسیار زیادی شده و سکوت یا بی توجهی به ظالم برای او نیز نوشته می شود چون به وسیله سکوت، ظلم در جامعه بیشتر می شود.

وی افزود: وقتی شخصی ظلم می کند باید همه آحاد جامعه در برابر آن ایستادگی کنند در غیر این صورت عده‌ای دیگر تشویق به ظلم می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه آمریکا را نماد ظلم در دنیا دانست و گفت: آمریکا برای خود سیستمی را طراحی کرده که بر مبنای آن حرب‌های برای سیطره بر دنیا و ظلم و ستم به آحاد جامعه ای ایجاد کرده است.

وی با برشمردن این روحیه دوگانگی آمریکا افزود: سکوت آمریکا در برابر کشته شدن مردم یمن و همچنین دانش آموزان بیگناه از جمله سیاست‌های دوگانگی وی است.

به گفته حجت الاسلام عباسیان، آمریکا بالاترین ظلم‌ها در دنیا را نسبت به مسلمانان روا می دارد بنابراین باید در برابر آن ایستادگی کرد و در روز ۱۳ آبان نیز که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، مردم باید حضوری گسترده در راهپیمایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیز در این روز با شهدای دانش‌آموز تجدید پیمان می کنند، گفت: در این روز جامعه دانش‌آموزی راه مبارزه با ظلم و ستم را فرا می گیرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای آمریکا نه تنها دانش‌آموزان بلکه همه آحاد جامعه در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: اگرچه چند سال با آمریکا مذاکره کردیم و یک توافق در سطح بین الملل به امضا رسید که توسط همه نهادهای نظارتی پایبندی ایران به آن اثبات شد اما آمریکا از این قرارداد خارج شد و تهدید کرد تحریم‌های جدیدی را در روز ۱۳ آبان وضع می کند.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: وضع این تحریمها در حالی است که آنان داعیه دوستی‌ با کشورمان را دارند و از همین رو باید در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور گسترده ای علیه استکبار جهانی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ما ملتی هستیم که در طول چهل سال تحریمهای مختلفی علیه کشورمان اعمال شده با این حال نتوانستند مانع پیشرفت‌های ما شوند ما در سایه همین تحریم‌ها به خودباوری رسیدیم اینک نیز در برابر آمریکا ایستادگی می‌کنیم و از این تحریم ها هراسی نداریم و همه با هم متحد هستیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار