رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با توجه به شرایط حساس کنونی، پاسخ کوبنده مردم به تهدیدهای آمریکا است.
کد خبر: ۶۷۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،عباس سروری ، در خصوص راهپیمایی 13 آبان‌ماه، افزود: سیزدهم آبان‌ماه، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» یادآور سه رویداد تاریخی برای ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان‌ماه سال 43‌، شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در تظاهرات علیه شاه سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی یا سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 اشاره کرد.

وی مردم را حامی و پشتیبان نظام معرفی و بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز با روحیه استکبارستیزی در برابر تمام تحریم‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند.

سروری شرکت در راهپیمایی 13 آبان‌ماه را با توجه به شرایط حساس کنونی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان دانست و گفت: راهپیمایی 13 آبان‌ماه پاسخ کوبنده مردم به تهدیدهای آمریکا است.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای باشکوه برگزار شدن این راهپیمایی اندیشیده شده است، یادآور شد: در مسیر راهپیمایی برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این راهپیمایی، تصریح کرد: مردم شهیدپرور استان کرمانشاه فردا یکپارچه، همچون سال‌های گذشته با سر دادن شعار «هیهات منا الذله»، «مرگ بر آمریکا» و... پشتیان ولایت فقیه خواهند بود.

سروری مسیر راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شهر کرمانشاه را از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع اعلام کرد و افزود: آیت‌الله سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سخنران مراسم 13 آبان‌ماه در شهر کرمانشاه است.

آنگونه که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مراسم یوم‌الله 13 آبان‌ماه در سایر شهرستان‌های کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار