تیم بدمینتون کرمانشاه قرار بود به رقابت‌های لیگ برتر اعزام شود، اما به خاطر برخی مسائل حاشیه‌ای، اعزام این تیم لغو شد.
کد خبر: ۶۷۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، در میان بحث‌های به وجود آمده در خصوص چرایی عدم سفر تیم بدمینتون کرمانشاه به لیگ برتر، داستان قدیمی و کهنه اختلاف برخی منتقدان با فرشاد بشیری، رئیس هیأت مجدد کلید خورد تا از این مسئله به عنوان مهم‌ترین عامل این اتفاق یاد شود.

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه در خصوص عدم اعزام تیم استان به رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: برخی افراد با ایجاد حاشیه‌‌های بی‌اساس مانع حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر شدند، هیأت هیچ نقشی در این زمینه ندارد و مقصر آن‌هایی هستند که به بازیکنان تیم می‌گفتند به مسابقات نروید.

فرشاد بشیری افزود: شخصا با بازیکنان تیم صحبت کردم تا در لیگ برتر شرکت کنند اما آن‌ها تمایلی برای حضور در این رقابت‌ها نداشتند، این یک واقعیت است برخی افراد که خارج از مجموعه هیأت هستند تلاش می‌کنند بدمینتون در آسایش و آرامش نباشد.

اما اصل ماجرا چیست؟

اتفاقات پشت‌پرده و اظهارنظرهای برخی افراد در بدمینتون نشان می‌دهد ظاهرا تصمیمات پشت‌پرده و برخی حاشیه‌های خاص بر جایگاه و موفقیت ورزش و این رشته ارجحیت پیدا کرده است.

دبیر هیأت بدمینتون استان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه هنوز حضور تیم بدمینتون کرمانشاه در لیگ برتر منتفی نشده است، اظهار داشت: هر چند در برخی رسانه‌ها گفته شده است تیم در لیگ برتر شرکت نمی‌کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و شاید اعضای تیم را برای حضور در این رقابت‌ها راضی کنیم.

کاظم فاطمی تاکید کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم آرامش را به بدمینتون بازگردانیم، البته کار بسیار دشواری خواهیم داشت به هر حال برخی افراد که منتقد هیأت هستند باید بدانند شرایط فعلی فقط به بدمنتون ضرر می‌رساند و این رشته را با رکود مواجه می‌کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار