فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کالای احتکار شده در شهرستان کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 04 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در راستای طرح مبارزه با کالای احتکاری و کسب اطلاع مبنی بر احتکار انواع کود و وسایل کشاورزی در بخش فیروزآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان با کار اطلاعاتی توانستند محل احتکار کود‌ها را در یکی از روستا‌های بخش فیروزآباد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

امان اللهی ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده تعداد ۶۰۰ گالن ۲۰ لیتری کودمرغی، ۹۹۰ عدد سم پاش، ۸۸۱ کیسه کود شیمیایی و ۶۱۲ کارتن کود مخصوص گندم و یونجه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به ۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال می‌رسد.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعزیرات انبار محل احتکار کالا نیز پلمپ شد.

امان اللهی در پایان مبارزه با کالای قاچاق را یکی از اولویت‌های پلیس استان عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می‌کنیم .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار