مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بنا داریم تا سال ۱۳۹۹۹ عملیات اجرایی هشت ناحیه صنعتی روستایی را در استان آغاز کنیم.
کد خبر: ۶۷۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 05 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بیژن کردستانی  از وجود 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: از این تعداد پنج ناحیه صنعتی و 16 شهرک صنعتی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ شهری در کرمانشاه فاقد ناحیه صنعتی نیست، اظهار کرد: در تمام شهرستان‌های استان حداقل یک شهرک و یا ناحیه صنعتی داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از برنامه برای توسعه نواحی صنعتی در استان یاد کرد و ادامه داد: بنا داریم امسال چهار ناحیه صنعتی روستایی را در مناطق کمتر توسعه یافته استان شناسایی و مصوب کنیم تا عملیات اجرایی آنها در سال 98 آغاز شود.

کردستانی مناطق پیشنهاد شده برای احداث نواحی صنعتی روستایی را شامل بخش سرفیروزآباد در شهرستان کرمانشاه، بخش گودین کنگاور، ناحیه صنعتی روستایی در شهرستان سنقر و کلیایی و شهرستان اسلام‌آبادغرب اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده نیز چهار ناحیه صنعتی روستایی دیگر را شناسایی و عملیات اجرایی آنها را در سال 99 آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی این نواحی را حمایت از سرمایه‌گذارانی دانست که قرار است با کمک تسهیلات اشتغال پایدار روستایی فعالیت کنند و لازم است زیرساخت‌های لازم برای آنها فراهم شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار