محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از راه اندازی کارگاه تولید پوشاک با اعطای تسهیلات اشتغال به مبلغ 30 میلیارد ریال از محل تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی مناطق محروم وزارت کشور با بانک های عامل خبر داد .
کد خبر: ۶۷۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 06 November 2018

 محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با پیگیریهای فرماندار سنقرو کلیایی و اقدامات انجام شده در شورای اشتغال این شهرستان، ضمن جذب تسهیلات بیشتر از سهمیه ابلاغ شده ازمحل اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایداردرمناطق روستایی و عشایری، رتبه اول را در این خصوص در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد:سهمیه این شهرستان از تسهیلات روستایی و عشایری 96 میلیاردو996 میلیون ریال است که تا کنون تعداد 221 طرح با اعتبار 255 میلیاردو 314 میلیون ریال پیش پذیرش شده که از این تعداد 193 طرح با اعتبار یکصد میلیاردو 657 میلیون ریال به مرحله انعقاد قرار داد رسیده و مبلغ 98 میلیاردو 105 میلیون ریال به 246 طرح در بخشهای کشاورزی، صنعت و گردشگری با اشتغالزایی 246 نفر پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت:در این راستا از محل اعتبارات تجهیز و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای توسعه و تجهیز شرکت زرین دانه واقع در شهرک صنعتی مبلغ 20 میلیارد ریال پرداخت شده و 15 نفر اشتغالزایی را به دنبال داشته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار