مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب در استان چاپ شده وارزش ریالی آن بیش از ۱۶ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۶۷۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 11 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه ،افزود:به لحاظ استقبال و فروش خوب،نمایشگاه های کتاب کرمانشاه  در دوره های پیشین  همواره مورد توجه ناشرین استانهای دیگر قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت:برای اولین بار با توجه به حساسیت های موجود بر فضای مجازی و تولیدات و محصولات مورد نیاز خانواده ها در این حوزه همزمان نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل برپایی نمایشگاه کتاب استان نیز افتتاح خواهدشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه با اشاره به زلزله غمبار کرمانشاه در ٢١ آبان سال گذشته، از تدارک برنامه های ویژه با محوریت زلزله در این نمایشگاه خبر داد.
جعفری تصریح کرد:بمناسبت سالگرد زلزله سال گذشته در کرمانشاه برنامه های با عنوان سالگرد زلزله، برپایی عصر شعر، رونمایی کتاب، کرسی تلاوت و تجلیل از فعالان قرآنی، تجلیل از ناشر برتر استان، تجلیل از نویسنده پیشکسوت، معرفی و تجلیل از کتابفروش فعال و چاپخانه دار فعال استان پیش بینی شده است .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار