رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور (گروه الف) 24 تا 26 آبان به میزبانی شهرستان قصرشیرین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 11 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی، از آمادگی برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور به میزبانی شهرستان قصرشیرین خبرداد و اظهارکرد: این مسابقات با حضور 10 تیم در سالن ورزشی امام حسن مجتبی(ع) قصرشیرین برگزار می‌شود.

وی افزود: مازندران، کرمانشاه، همدان، البرز، گیلان، گلستان، تهران، لرستان، خرسان شمالی و توابع تهران 10 تیم شرکت کننده در این مسابقات خواهند بود که در دو گروه با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد: مسابقات در 10 وزن برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه تیم کشتی کرمانشاه سال گذشته نایب قهرمان کشتی آزاد ایران شد، اظهارکرد: امسال تمام توان خود را بکار می گیریم تا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

محبی افزود: هرچند سه آزادکار کشتی استان در اوزان 65، 79 و 97 به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقات تیم کرمانشاه را همراهی نمی کنند، اما شانس های خوبی در اوزان 125 ،92 ، 74 و 61 برای مدال آوری داریم.

به گفته این مسئول نفرات برتر این رقابت ها، علاوه بر کسب سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، مجوز شرکت در جام بین المللی تختی را نیز بدست خواهند آورد.

وی درخصوص برگزاری این مسابقات در شهرستان مرزی قصرشیرین نیز گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته زلزله بزرگ غرب کشور را در استان کرمانشاه داشتیم، تصمیم برآن شد تا به منظور ایجاد روحیه نشاط و امید میان مردم زلزله زده غرب استان، برگزاری مسابقات را در این مناطق داشته باشیم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآورشد: ازسوی دیگر سالن مجهز و بزرگ این شهرستان و نیز شرایط آب و هوایی مناسب قصرشیرین در این فصل از سال باعث شد تا این شهرستان را میزبان برگزاری این رویداد مهم کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار